۵ پاسخ

من بون آرکو میخورم

از دیجی کالا بگیر عزیزم

چطور هنوز داري كلسيم ميخوري؟ دكتر نگفت قطع كني؟

من کالمرز میخورم ترکیباتش دقیقا همیناس

تصویر

منم ی مدل میخوردم،امروز رفتم بگیزم نذاشت ازش،ولی فک‌نکنم خیلی مهم باشه برندش و شرکتش مهم اینه ک کلسیم باشه فقط

سوال های مرتبط

مامان مریم😍🌿 مامان مریم😍🌿 هفته سی‌ام بارداری
بارداری بارداری فرزند پروری شیردهی بارداری بارداری فرزند پروری شیردهی بارداری بارداری فرزند پروری شیردهی
خانومای استراحت مطلق و بارداری پر خطر توروخدا بیاین یه لحظه
من امروز رفتم دکتر طول سرویکسم شده ۱۵ همراه فانل انتظارشو نداشتم تا این حد کم بشه انتی ۳۶ بود استراحت مطلقم بودم فقط واسه دستشویی پا میشدم دکتر برگشت گفت استراحت مطلق تأثیر ندارع رحم نتونه نگه داره نمیتونه استراحت نسبی داشته باش من میگم خب شاید استراحت نبودم بدتر از این میشد من خیلیا دیدم این شکلی شدن واسه دستشویی هم پا نشدن رسوندن من چطور استراحت نسبی کنم آخه من تختمو شیب بدم فشار از روی دهانه رحم برداشته بشه خب خیلیا این شکلی رسوندن الان من نمی‌دونم چیکار کنم من تا الان فقط واسه دستشویی پا میشدم الان همونم پا نشم؟ از یه طرفم دکتر گفته نسبی تازه شیافم دوازده ساعت بود گفت روزی یدونه آنچنان تأثیر ندارع چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید من میگم استراحت مطلق تأثیر داره به نظرتون روش خودمو پیش بگیرم فقط واسه مدفوع پاشم ادرار هم لگن توروخدا یکی بگه چیکار کنم
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری شیردهی بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری شیردهی بارداری بارداری بارداری فرزند