۷ پاسخ

واسه منم میخاره

فک کنم ربطی نداره ولی به من گفتن نخارون شکمتو

نه ربطی نداره

حتما کرم بیبی اسکین مخصوص ترک بارداری رو بخر استفاده کن تا ترک نخوری
اگه داروخونه پیدا نکردی اینترنتی سفارش بده

نه یعنی داره بزرگ میشه..من سر هر دوبارداری شکمم می‌خارید اما اصلا ترک نخوردم.. نه بارداری قبلی..نه این یکی هم که تا حالا ترک نداشتم با اینکه شکمم بزرگ شده

اره عزیزم پوست شکمت داره کش میاره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏻🩵 مامان جوجو👶🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۴ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری