من گرمی میخورم پای پسرم بیشتر میسوزه
خیلی گرمه عزیزم
اگه زردی داره نخور چون گرمه
دارچین رو ک میدونم نداره خیلیم خوبه ولی رنجبیل نمیدونم
گناه دارن اگر شیر داری خودت. اصلا ب بچت ظلم نکن
ماسالا بخور
اره بابا بخور چیزی نیس شما هنوزم زاچی معدتگرم میشه
من تو غذام هرازگاهی پودر زنجبیل میریزم
اتفاقا خیلیم خوبه بخور برای هضم غذا خوبه من میخورم شیرم میدم
احتمالا پای بچه موقع جیش کردن بسوزه و قرمز بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.