مامانا پنیر پیتزا تو شیردهی مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

همه چی بخور ولی کم بخور تا سنگینی نکنه برا شیرت

درخواست بده بهم عزیزم

پنیر پیتزا کلا چیز خوبی نیست اما اگه بخوای واسه خوراکت محدودیت بذاری سختت میشه
شیردهی ام ۲ ساله
نمیتونی که ۲ سال همش بخوای ببینی چی خوبه چی بده

اتفاقا شیر و زیاد و چرب میکنه

نه پروتئین داره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی