من نیم تنه میبندم هنوز راحت تره شیر راحت زیاد میشع جاش تنگ نمیشع ک بریزع
ببندعزیزم منم روز اول بستم
من از روز اول سوتین شیردهی بستم. تو بارداری هم سوتین میبستم اون سففت سفففت
بنظرم سوتین راحت ببندی بهتره تا اصلا نبندی اینجوری سینه هات بیشتر درد میگیره
من بستم ولی ازاین راحتیا
من از فرداش بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.