۶ پاسخ

من نیم تنه میبندم هنوز راحت تره شیر راحت زیاد میشع جاش تنگ نمیشع ک بریزع

ببندعزیزم منم روز اول بستم

من از روز اول سوتین شیردهی بستم. تو بارداری هم سوتین میبستم اون سففت سفففت

بنظرم سوتین راحت ببندی بهتره تا اصلا نبندی اینجوری سینه هات بیشتر درد میگیره

من بستم ولی ازاین راحتیا

من از فرداش بستم

سوال های مرتبط