۶ پاسخ

برای من شیر جواب میده کپسول پنتوپرازول 40خیلی خوبه

خیار عرق نعنا با آب قاطی کنی هم عالیه

من داشتم تا آخررررر

شیر خیلی سرد و خیار

قرص فاموتیدین ۴۰
من یک روز نخورم اون روز از رفلاکس جونم در میاد خیلی وحشتناکه

ب من امپرازول داد ناشتا بخورم.در طول روز هم اگ اذیت شدم دایجستیو

سوال های مرتبط

مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی