۵ پاسخ

سلام عزیزم درخواست میدی

منم پسرمو میزارم خیلی هم دوست داره

من از پنج ماهگی گذاشتم

من از چهار کم گذاشتم پنج ماه پنج دقیقه میذاشتم الآنم در همون حد پنج دقیقه ده دقیقه میذارم موقع غذا خوردن مون

دکترا تایید نمیکنن میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۹ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۷ ماهگی
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی