۵ پاسخ

اره جانم مجازه

اره منم خوردم

اره میشه خورد

من ۲۰۰ خوردم ضرری نداشت

من اوایل بارداری سرمای شدید خوردم دکتر بهم سفکسیم داد خیلی بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رونیسا🥹💓 مامان رونیسا🥹💓 ۸ ماهگی
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری