۲ پاسخ

از علائم مثبت بودنه

من هیچ علائمی نداشتم فقط هرزگاهی سینه هام درد میکرد اونم میگفتن بخاطر آمپول پروژسترون هستن ولی شکر خدا مثبت شدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری