بچه ها دوران بارداری میشه شقاق را عمل کرد؟

۶ پاسخ

میشه درخواست بدی قشنگم😙🥰

عزیزم شما از همین پماد استفاده کردی؟

تصویر

من بعد ده سال پارسال عمل کردم شکر خدا که عمل کردم و راحتم😑

خانومای مشهدی من یه سقط تو 12هفته داشتم ویکی هم 6ماه بعدش تو 7هفته
دکتر خوب تو مشهد میشناسین ک بخاطر این سقط های مکرر برم پیشش
اگه میشناسین لطفاً معرفی کنین 🙏

اگه به خاطر یبوست شقاق داری،سعی کن فیبر و آب فراوون و آلو اینا بخوری تا یبوست نگیری
اگه دکترت اجازه میده پمادی که تو دوران بارداری مجازه بزن

نه نمیشه .منم درگیرشم متاسفانه🥲

سوال های مرتبط

مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری