۵ پاسخ

هفته ها ک بالا میره اب جنین کم میشه.من ۳۸هفته گفت اب جنین ۹ نرماله .بازم مایعات زیادبخور

آب کم نمیخوری ؟

کیسه ابت پاره باشه نشتی داری اب دور جنین کم میشه

تحرکت زیاد نشتی داری

گلم شاید مایعات کم مصرف میکنی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد🤰 مامان جوجو ممد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری