بچه ها اشتراک بخرم خوبه؟

۶ پاسخ

منم یکساله خریدم چیزخاصی نداره فقط کمک میکنه هفته وماهتو گم نکنی، مطالبش هم کمه. بیشتر شبیه ی گروه ک مادران باردار حضوردارن وازحالشون میگن.

گفتم ازشما بپرسم کسی خرید مفید بود

من یساله گرفته بودم تموم شد اصلا به درد نمیخورد مطالب تکراری و مسخره که کاملترش تو گوگل هست

هیچ امکاناتی نداره

البته اگه بخوای از امکانات دیگش استفاده کنی به نظرم باحاله بگیر

من یه ماهشو خریدم فرقی با قبلا نمیکنه😂🤌🏻فقط میرم نظرات مشاور و اینا و میخونم

سوال های مرتبط

مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دینا مامان دینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد