سلام به همگی شرایط آزمایش تحمل گلوکز چیه دوستان

۵ پاسخ

میتونی شام بخوری ولی از ۱۲ به بعد چیزی نخور

عزیزم من دکتر گفت از ساعت ۱۲به بعد چیزی نخور

شرایط شب شام نخوری ناشتا باشی واس صبح زود میری یه بار ازت خون میگیرن محلول میخوری بازم بعد یک ساعت ازت خون میگیرن دوباره بازم یک ساعت بعد خون میگیرن 🤪🤦🏻‍♀️

شرایطی نداره هشت ساعت باید ناشتا باشی

تست میگیرن ک ببین سطح انسولین خونت چقد میشه تا چه حد بدنت قندو تحمل میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی