مامانا وزن ۲۰۰ گرم واسه انومالی خوبه؟

۷ پاسخ

اره برای منم۲۰۰گرم بود

برای من 219بود
درکل خوبه
خوبم مباشه بچه اخزش وزن میکیره اصلا استرس اینارو نداشته باش

عکس نی نی کو

وزن بچه من تو انومالی ۲۵۴ بود زیاد نیس؟؟ یا خوبه؟

اره خوبه من ک رفتم آنومالی گفت وزن بچه از۱۸۰گرم هست تا۲۲۰
مال منم همون۲۱۷بود گفت خوبه

عااالیه

بله.....

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامی🐣 مامان جوجو مامی🐣 ۷ ماهگی
مامان ایلمان مامان ایلمان هفته بیست‌ویکم بارداری