خیلی واجبه آزمایش تحمل گلوکز و ادرار رو بدم

۴ پاسخ

اره

من هر ماه ادار رو دکتر برام می نویسع با اینکه علایم عفونت ادراری ندارم و همیشع هم منفی و اینکه اونم بخاطر قند بارداری من قندم خیلی پایین اما خوب برام نوشت هنوز ندادم ولی و اینکه عفونت ادراری معمولا علامت داره ولی دیگه من هی تا الان دادم

اگر دکترت گفته آره عزیزم

اره.

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی