خانمها کی اینجا بیسکویت مادر میده بچش؟؟

۹ پاسخ

از غذا های خونتون حتما بزار دهنش بذار با دست پختت آشنا بشه دیر شروع کردی کمکی رو ؟از چند ماهگی شرو کردی؟

آخه بیسکوییت مادر چه فایده ای داره به بچه نوزاد میدید همش نگه دارنده و آردو اسانسو چرتو پرت -بجاش چیزای مقوی بدید-شیر بادوم-خرما-آب قلم -سیب زمینی آب پز -فرنی -سمنو با جوانه گندوم درست کنید

غذا چی میدین دخترم هیچی نمیخوره فقط یه ذره همین بیسکویت

من میدم بهش از چهار ماهگی

مه لقا خانوم🤣

من هفته ای دوبار میدم دیروز با فرنی وخرما بهش دادم

منم گاهی با موز ووشیر قاطی میکنم گاهی با ابجوش

من میدم از دیروز شروع کرد البته دکترش گف

آره گلم گاهی میدم

سوال های مرتبط

مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی