۶ پاسخ

این قطره عالیه واصلا عوارض نداره خودم از دکتر و دکتر داروخانه پرسیدم به بچم هم میدادم

ببین من برنامه طبیب چندروز پیش دیدم.گفت دارو خابی ک عوارض نداره همین ملاتونینه

بای بای بهتر بود

من دادم دگ‌پیداش نکردم هرجا رفتم.شما گرفتی؟

من میدادم و فکر میکنم عکس عمل می‌کرد😅

ملاتونین فک میکنم ژیاد خوب نباشه پدیا اسلیپ درصد ملاتونین. کمتری داره

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
مامان هانی مامان هانی ۳ سالگی
مامان جوجه هام 🐣 مامان جوجه هام 🐣 ۳ سالگی