مامانا نساختن شیر خشک ب بچه چه علائمی داره

۳ پاسخ

وزن نگیره،بالا بیاره،یبوست یا اسهال

اسهال استفراغ یبوست گریه و بیقراری بی خوابی

رفلاکس پیدا میکنه خود شیر را بالا میاره و

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۲ ماهگی