سلام خانوما تو هفته من چه علائمی دارین؟؟

۵ پاسخ

بی‌حالی بی حوصلگی استرس زایمان

😐من پس فردا میرم هفته شما 😐خداکنه اذیت نشم ولی من دیگه از سی هفته زیر دلم خیلی درد می‌کنه وقتی پا میشم یا این طرف اون طرف میشم موقع دراز کشیدن

بی خوابی. بی حوصلگی
استرس ترس

من درد کشاله رون دارم

من خیلی کم اشتها شدم

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد