سلام تو هفته ۱۶ برم آنومالی خوبه

۳ پاسخ

ازمایش انومالی ۱۶ هفته هست دکترت باید تشخیص بده نیاز به ازمایش داری یا نه ولی سونو انومالی ۱۸ هفته باید بری

نه18هفته و سه چهار روزه شد بعدش برین

نه خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان لیموعسلی😍🍋🩷 مامان لیموعسلی😍🍋🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی