پلو زیره تو بارداری بده؟ میخام برای خودم درست کنم

۱۶ پاسخ

بخور نوش جان من از همون اول توی غذا میریختم درحد غذا اشکالنداره

برنج سرده زیر گرم خنثی میشه بخور عزیزم

نخور

شما دگ‌عزیزم برات هیچی بد نیس
بخور بلک بزایی

من همیشه توبرنج هام زیره میریزم. البته کم

زیره گرمیه .نخورید بهتره میگن دوماه اخر بارداری سردیجات خورده بشه بهتر هست بچه زردی نمیگیره...

نه تو هفته ی شما اوکیه

بله عزیزم زیره کلا ضرر داره نخور
هم گرمیه بچه زردی میگیره خدایی نکرده

من میخوردم.شما هم دیگه نزدیکی به زایمان چیزی برات بد نیست

نه من تا حالا چندین بار درست کردم

من چند بار شیرینی و نونی خوردم که داخلش زیر داشت

زیره میدونم خوب نیست نخوری بهتره اصلا ارزش نداره ریسک نکن

نه گلم بخور

به نظرم دیگه میتونی بخوری چون ماه آخر باید غذای های طبع گرم بخوری که زایمانت رو نزدیک کنه .منم از این هفته میخام شروع کنم غذا های طبع گرم بخورم

۳۷ هفته چ خطری اخه واس اوایل میگن خطر سقطه
فقط مواظب غذاهات باش ک بچه زردی نگیره این اخرا

اره باعث انقباض میشه زیره

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی