سلام خانوما خوبید
خوردن باقالی خطرناکه؟؟

۷ پاسخ

نه اگ حساسیت نداری مشکلی نداره من درست میکنم باقالی پلو میخورم

اگر حساسیت داری نخور .. وگرنه مشکلی نداره .. و اینکه پخته شده باشه .. تازه کلی هم ویتامین داره.. کسایی ک مشکل فاویسم دارن نباید بخورن

نه چ خطری

شما ها تا چند وقت یبوست داشتین

میگن نخورین ، ولی همه چیز کمش بد نیس ، من چند وقت پیش یکم خوردم

باقله حساسیت زاست نخوری بهتره

صد البته

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری