تشنج چیه علائمش ازتب فقط لرزه؟؟🥱

۵ پاسخ

تب شدید .لرز .اب دهن .چشمها چپ میشن

نترس مهساااا بد بهدذلت راه نده تبش چنده؟

نه کلا چشاش چپ میشن
ببین دهنش چفت میکنه ک هر کاری کنی نمیتونی دهنش باز کنی تو همچین مواقعی باید یچی بزاری لا دندون هاش ک زبون خودش گاز نگیره چون کنترلی ندارن

نه دهن کیپ میکنه دندون ها میزنه رو هم چشاچپ میشن میلرزه تب شدید باعث تشنج میشه

ایوای خیلی میترسم😭😭😭فقط لرزهست؟؟

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان یاسین جونم مامان یاسین جونم ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ سالگی
مامان فربد و آوا مامان فربد و آوا ۱۲ ماهگی