۷ پاسخ

پات اگه شکسته بود الان نمیتونستی اینجا تاپیک بزاری از شدت درد عزیزم،نشکسته ضربه زیاد دیده با روغن زیتون ماساژ بده بعد پاتو ببند

نه بابا اصلا نمیتونستم بذارم زمین

تصویر

اگه بشکنه نمی تونی تکونش بدی

نمیتونه تکون بده مدام گریه میکنه

ورم کبودی درد زیاد البته من رباط پام بود که رباط بدتره

سریع ورم میکنه من دوبار پام شکسته🤣

درد شدید

سوال های مرتبط

مامان یاسین جونم مامان یاسین جونم ۲ سالگی
مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ سالگی
مامان فربد و آوا مامان فربد و آوا ۱۲ ماهگی