سلام مامانا کیست داشته باشی علائمش چیه؟

۱ پاسخ

درد شدیید زمان پریودی
درد حین رابطه
بهم ریختن تایم پریودی من خودم یه ماه پریود نشدم
عصبی شدن
درد هرازگاهی زیرشکم

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان یاسین جونم مامان یاسین جونم ۲ سالگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی