38 و 4 تبه؟

۲ پاسخ

بله ۳۶ و نیم تا ۳۷ و نیم نرماله

اره گلم بهش استامینوفن بده دوبرابر وزنش

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان mahor💗 مامان mahor💗 ۱ سالگی
مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۳ ماهگی
مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی