۳ پاسخ

از رو اون نگو گرمه یا نه ؟گاهی بچه ها بخصوص پسر بچع کلا حرارت بدنش بالاس و دمای بدن خودش همینه و از تب نیست

بیشتر ۳۷ و نیم تبه حواست باشه بالا نره

اره مواظبش باش بالاتر نره قطره بده بهش لباس کم تنش کن .دستمال خیس حواست باشه آب ولرم باشه سرد باشه خدایی نکرده میشه لرز

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۱ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی