مامانا نئوتادین برای چیه؟؟خوبه؟؟

۵ پاسخ

برای سرفه قطره ی پلارژین خوبه از دوماهگی استفادش مجازه چون گیاهیه خیلی خوبه

عطسه آبریزش
الرژی
نئوتادین یک نوع انتی هیستامینه

برای حساسیت الرژی

آره خوبه بخور

برای حساسیت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی