۳ پاسخ

اگه وزنش کمه و اینو میخوره بده حالا هرروزم نه دیگه

دنت افزودنی داره بهتره ندی

بله همش شکر و مواد نگهدارندس هیییییچ خاصیتی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۶ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی