سلام خانما این خوبه در بارداری یا ضرر داره

تصویر
۹ پاسخ

خانما من همشو خوردم

بخور چند تا

عزیزم بخور ولی کم

زیاد نخور

چیزی نمیشه
ولی سعی کن تنقلات و چیزایی که ادویه دارن رو کمتر بخوری

سلام هر چی کمتر بخوری بهتره

چند تا بخور تا ویارت از بین بره زیاده روی نکن

در حد دوسه تا که هوست بخوابه مشکلی نداره ولی زیاد نخور خوب نیس

https://chat.whatsapp.com/LgjNfs3e1axAZ89rIuVJtW
گروه اقدام بارداری تجربیات زنانه واتساپ

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته دوازدهم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری