بچه ها اسم علیار چطوره، مگه سخته؟؟

۸ پاسخ

علیار قدیمیه

علیسان خیلی زیبا تره

علیسان زیباتره

از توت فرنگی شد علیار😍😂مبارکه بسلامتی بغل بگیریش

میدونم نمیگی بده، ولی من حس اونجوری نمیگیرم ازین اسما نسبت به اون اسما

میل خودته عزیزم و راستش علیار خیلی سن بچه رو بالا نشون میده و راستش اسم قشنگی نیست

ن قشنگه

من عاشق علیسان بودم ولی نی نی دختر شد الآنم اسم دخترونه نمیپسندم

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هامین کوچولو💙 مامان هامین کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوهام🥹 مامان دوقلوهام🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری