۶ پاسخ

سامیار خیلی قشنگهه😍
بهتر از علیسانه

دیار هم قشنگه

هر چی که به دلت میشینه بزار تو مامانشی

نمیشینه ک قطعا قشنگه دیگ برات 😂😂❤️

مگه علیسان انتخاب نکردی؟ یکی از گزینه های من علیسان بود خیلی هم دوسش دارم ولی نظر همسرم سامین بود

عالییییی🩷

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وششم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۵ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۱ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۲ ماهگی
مامان نفسام ،💓💙 مامان نفسام ،💓💙 ۷ ماهگی