سلام
کدوم طعم مکمل لیدی میل بهتره؟!
موز یا شکلات؟!

۱۲ پاسخ

کاکائویی دارم خوبه

کاکائو

فک کنم شکلات
منم می‌خوام بخرم

کاکائویی مزه شیرکاکائو بدون شکر میده۔موز بد نیست،مثل شیر موزه تقریبا

شکلات...مثل شیر کاکائوعه

من همشو تست کردم به نظرم سلیقه ایه من توت فرنگیشو خیلی دوست داشتم با شیر ک عاشقش میشی

شکلات

برا من وانیلیه اصلا خوب نیس 😑خیلی بدمزس

کاکائو

شکلاتی

کاکائویی از من ولی کلا مزه زهرمارمیدع

شکلاتیش خوشمزه تره.

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی