۴ پاسخ

اره فقط اب داغ نباشه چون ویتامیناش از بین میره

نمیدونم خیلی بدمزس من ب زور میخورم

من با اب میخورم

من با آب ولرم یا شیر میخوردم
چون مزش دوست نداشتم بعدش موز میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری