۴ پاسخ

من رفتم،بیمارستان البرز، روزهای یکشنبه با بیمه تامین اجتماعی رایگانه، ساعت ۲باید بیمارستان باشی

من رفتم پیش دکتر ابریشمی مطبشم کنار بیمارستان تخت جمشید بدون اغراق میگم خیلی عالی بودن و تا حالا پسرمو اونقدر قشنگ تو هیچ سونویی ندیدم.

من رفتم تخت جمشید انجام دادم، خیلی با دقت بود، دکترشم معروفه

کرج هیچ جایی نداره من همه بیمارستانا و سونوهارو زنگ زدم انجام نمیدن،آخر رفتم تهران شهرک غرب انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی