۶ پاسخ

باید دکتر بنویسه من جفتم یکم پایین بود از اول بارداری تا الان دارم استفاده میکنم

بله گلم

ن من ک نزدم

نه من اصلا استفاده نکردم تاحالا

من از ۶ هفته شیاف گذاشتم تا الانم دارم میزارم جفتمم پایین بود تازه رفت بالا کلی استراحتم کردم 🫠 درد پریودی داشتم

من که جفت ام از ۱۶ هفته پایین بود شیاف هم نذاشتم فقط استراحت نسبی داشتم ۲۰ هفته دوباره رفتم سونو گفت رفته بالا🙂

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه ۴ ماهگی
مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی