۲ پاسخ

من خودم همیشه دوران پریودی گرمونه میخورم و کاچی درست میکنم اگر مفید نباشه مضر هم نیست
ولی منم دیر حامله شدم اولیو بعد تقریبا ۷ ماه که ۳ ماه شد سقط شد و الانم بعد ۷ ماه دوباره حامله شدم ،البته ازمایش خون ندادم و فقط بی بی چکم مثبت شده

خرما

عسل

دارچین زنجبیل دمنوش

بابونه

سوال های مرتبط

مامان yasin مامان yasin ۱ ماهگی
جانا جانا قصد بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
منتظر ی فرشتم منتظر ی فرشتم قصد بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری