۱۴ پاسخ

زیادیش خوب نیست

نده عزیزم جز قند و مواد افزودنی هیچی نداره. چیزایی ک خاصیت داره بده

رنگ مصنوعی داره نمیدم

اره میدم

منم دادم

نمیدم بهش

نه قند و اسانس و مواد افزودنی غیر خوراکی ولی مجاز داره که مناسب بچه ها نیست

دختر من مال مغازه رو نمیخوره ولی خودم درست کنم میخوره

ژله ضررداره

بله عزیزم دخملی من هم خیلی دوست داره

من ندادم میشه داد مگ

ن ندادم تا حالا

نه من نمی‌دم

من کمی میدم

سوال های مرتبط

مامان مهرادی🫀☘️ مامان مهرادی🫀☘️ ۱۷ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان ماهورا🩷🩷🩷 مامان ماهورا🩷🩷🩷 ۱۴ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی