سلام دوستان دلپیچه خیلی دارم چی بخورم خوبه

۳ پاسخ

چایی نبات رو بهش عرق نعنا بکن بخور، کته درست کن با ماست ک نعنا بخور
چایی دارچین هم خوبه ولی نمیدونم میشه تو بارداری خورد یا نه

برو دکتر قرص بهت بده

چایی نبات بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌ودوم بارداری