واکسن 4 ماهگی بچه هاتون زذین

۱۰ پاسخ

بله شنبه زدم

۶ گانش نزدن نداشتن خاک بر سرا

آره دیروز زدم دوتاتزریقی(ادغام شده بود) دوتا هم خوراکی
دیشب نصف شب تب کرد الان بهتره

بله

من نزدم هنو

آره عزیزم

من هنوز نزدم فردا میخام بزنم

اره گلم

آره من امروز زدم

اره

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان هانا کوچولو🐣 مامان هانا کوچولو🐣 ۹ ماهگی
مامان 🎀پارلا🎀 مامان 🎀پارلا🎀 ۱۶ ماهگی