۵ پاسخ

من ۳.۴ساعت میزارم بخیسه بعد بسته بندی میکنم میزارم فریزر وقتی می‌خوام درست کنم دیگه در میارم درست میکنم

عزیزم حبوبات باید دوروز خیس کنی تانفخ نیاره

ی خیار رو نصف کم بزار داخل ظرفش

بازم خوبه چند بار ابش عوض کن .من درست میکنم بازم نفخ نداره اذیت نمیشم .

نه عزیزم چه مشکلی داره.بعدش که میپزی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان مادرقند عسل💙 مامان مادرقند عسل💙 هفته سی‌ودوم بارداری