خانما لوبیا چیتی ضرر داره ؟؟

۳ پاسخ

نه اصلامقویم هست

حبوبات مثل عدس و لوبیا کلی پروتئین داره
زیاد استفاده کن فقط خیس کن بزار خوب بپزه معدتو اذیت نکنه

نهههه 😕

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان نوهان مامان نوهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نرگس ❤️حلما مامان نرگس ❤️حلما ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری