۱۱ پاسخ

نه درست نیس

اره درست بود

بله انتی به من گفتن دختر و ۱۷ هفته هم که رفتم دختر گلی بود

خیر برای من برعکس شد

من ۱۱ هفته و ۵ روز گفت دختره سلفری هم دختر بود.. میزان درستی سونو به نظرم بستگی به سونوگراف داره

من اره

من بچه چهارم مادر شوهرم اخریه گفته بودن تا هفت ماهگیش دختر چون سه تا پسر داشت خیلی دوس داشت اون پسر باشه من نبودم اون موقع ولی میگفت بهم تا هفت ماهگی میگفتن دختر با ذوق رفته براش لباس و وسایل و طلا خریده ولی رفته اخرین سنو بهش گفتن بچت پسر

اره برا من درست بود

یک هفته قبل آنتی گفتن پسر
خود انتی گفتن دختر
15 هفته رفتم همون دختر بود

نه😂😂😂

مال من نه بچه اولم گفت پسر دختربود

سوال های مرتبط

مامان گوگوری مامان گوگوری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری