۱۰ پاسخ

من دیروز رفتم گفت بالای ۹۰ در صد دختره‌ 😍😍دیکه نمیدونم درسته یا نه دل بستم 🥺

در کل به nt توجه نکن . من یه سونوگرافی پیشرفته رفتم گفتن دختره ولی آنومالی پسر شد .

بستگس داره کجا بری سونو عزیزم

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii

من درست بود دختر بود باید تبحر سونوگرافیست زیاد باشه

برامن که گفت پسره ودرست بود

ب نظر من ۵۰درصد اخه
پسر قبلیم هم انتی هم انو مالی گفت پسر
این خانم کوچولو هم انتی گفت دختر

اگه پسر باشه خیلی نادره که پیش بیاد تو چهارماه دختر بشه.ولی دختر باشه به احتمال خیلی زیاد میتونه پسر باشه

اره ممکنه اشتباه بشه

اصولا پسرا رو زودتر میگن و درست درمیاد

سوال های مرتبط

مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان سِتیابآنو؛🍓 مامان سِتیابآنو؛🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌ونهم بارداری