من دیروز رفتم گفت بالای ۹۰ در صد دختره 😍😍دیکه نمیدونم درسته یا نه دل بستم 🥺
در کل به nt توجه نکن . من یه سونوگرافی پیشرفته رفتم گفتن دختره ولی آنومالی پسر شد .
بستگس داره کجا بری سونو عزیزم
سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii
من درست بود دختر بود باید تبحر سونوگرافیست زیاد باشه
برامن که گفت پسره ودرست بود
ب نظر من ۵۰درصد اخه
پسر قبلیم هم انتی هم انو مالی گفت پسر
این خانم کوچولو هم انتی گفت دختر
اگه پسر باشه خیلی نادره که پیش بیاد تو چهارماه دختر بشه.ولی دختر باشه به احتمال خیلی زیاد میتونه پسر باشه
اره ممکنه اشتباه بشه
اصولا پسرا رو زودتر میگن و درست درمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.