معمولا که خطا دارن
سر بارداری اولم گفت پسر انومالی هم پسر بود🩵🩵🩵
برای من که د رست نبود گفت دختر پسر شد
کارش خوب باشه دقیقه
بچه اول گفت ۷۰ درصد پسر و پسر شد
الان هم ان تی گفت احتمالا دختر انومالی قطعی گفت دختره
والا بهم صددرصدی گفت پسره، دیگه نمیدونم هنوز آنومالی نرفتم
انتی به من احتمال ۶۰ درصد دختر داد 🥹🌸🩷
معمولا آره همون میشه 70 درصد
برا من انتی گفت دختر انومالی هم دختر بود🥹🩷
به من گفت 90درصد درصد پسر ازمایش سلفری هم دادم تو آزمایش هم پسر
ب من گفت احتمال پسر زیاده ولی تو انومالی صدرصد میشه
من ۱۳ هفته رفتم گفت به احتمال ۶۰ درصد پسره انومالیم پسر بود ولی درکل انتی احتماله
یه احتمال میزنه ولی تو انومالی صدرصد رو میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.