خانووووما تجربتون از nt چیه؟
جنسیتی که میگن همون میشه؟

۱۲ پاسخ

معمولا که خطا دارن

سر بارداری اولم گفت پسر انومالی هم پسر بود🩵🩵🩵

برای من که د رست نبود گفت دختر پسر شد

کارش خوب باشه دقیقه
بچه اول گفت ۷۰ درصد پسر و پسر شد
الان هم ان‌ تی گفت احتمالا دختر انومالی قطعی گفت دختره

والا بهم صددرصدی گفت پسره، دیگه نمیدونم هنوز آنومالی نرفتم

انتی به من احتمال ۶۰ درصد دختر داد 🥹🌸🩷

معمولا آره همون میشه 70 درصد

برا من انتی گفت دختر انومالی هم دختر بود🥹🩷

به من گفت 90درصد درصد پسر ازمایش سلفری هم دادم تو آزمایش هم پسر

ب من گفت احتمال پسر زیاده ولی تو انومالی صدرصد میشه

من ۱۳ هفته رفتم گفت به احتمال ۶۰ درصد پسره انومالیم پسر بود ولی درکل انتی احتماله

یه احتمال میزنه ولی تو انومالی صدرصد رو میگن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری