و اینکه سرو کله زدن با بچه خیلی تاثیر داره من خودم خیلی براش داستان میخوندم صحبت میکردم و الان همه ماشاءالله میگن این خیلی خوب حرف میزنه
هیچ بچه ای با بچه دیگه قابل قیاس نیست مثلا من الان پسر خودم چیزی نیس که نگه در صورتیکه اونایی که چهار پنج ماه از این بزرگترن ی درصد اینم حرف نمیزنن ولی دلیل نمیشه مثلا اونا مشکل داشته باشن ن یکی زود به حرف میاد یکی دیر یکی زود راه میره یکی دیر همه چیز بچه ها با هم فرق داره عزیزم خودتو اذیت نکن
خب پسرت داره کلمه میگه دیگه..جیش و این چیزا که براین سن نیست آخه دوسال و نیم به بعد..از طفلی بچه هامون چه انتظاراتی داریم ها😉
اگر توجه تمرکز ندارن و یا تقلید نمیکنن با یک متخصص کار درمانی یا گفتار مشورت کنید
نگران نباش حرف میزنه با بچه های دیگه مقایسه نکن نوه خواهرمان پسر من ۲ماه کوچکتر ماشاءالله قشنگ حرف میزنه ولی پسر من بابا مامان ددر.نانان یعنی ماشین نون. آب چیزای دیگه رو نصفه میگه مثلا موز رو میگه مو.ماست رو میگه ما اینارو هم خودش یاد گرفته من یادش ندادم نگران نباش حرف میزنه
عزیزم بچه ها متفاوت هستن دختر منم مثل همسن خودش کلمه زیاد نمیگه ولی بیخیالم خوش بالاخره حرف میزنه
پسر منم چیزی نمیگه
زود بدنیا اومده؟
خواهش میکنم رویا بچه تو مقایسه نکن پسر من پی پی رو میگه جیش رو نمیگه هر بچه ای ی مدله الان مهراب ی چیزی رو بلده محمد بلد نیست همه شون ک مثل هم نیستن
دقیقا دختر من،تازه دد هم نمیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.