۵ پاسخ

وای خیلی سخته من دو روزه پسرم زده عاجز شده بمیرم.دوتا تزریقی یدونه خوراکی.برای ما که شدیدن سخت بود

خیلی راحت تر از ۲و۴ماهگیه،۲تا خوراکی یک یا دو تا تزریقس

دو تا خوراکی
دوتا تزریقی

دوتا خوراکی دوتا تزریقی ، امروز دخترم زده بی قراری میکنه ولی تب نداره ، مثه دو ماهگی هست

دوتا تزریقی
واسه پسر من اصلا سخت نبود عزیزم
استامینیفون رو سروقت بدین
انشالله ک راحت بگذره گلم

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا ۱ سالگی
مامان ayma مامان ayma ۱۳ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی