دوستان کسی آغوشی گرفته؟چه مارکی گرفتید و چند شد ؟

۱۳ پاسخ

تکش فک کنم ۴۷۰

میگن به کمر و گردن خیلی فشار میاره درسته؟؟

از این آغوشی منظورمه

تصویر

مارک خاصی نداره۵۹۰

تصویر

مارکش دیگه چی بود خواهر برو سیسمونیا یکی بخر بیا😂

اونی ک میبندن ب کمر یا اونکه بچه توبغلته

من رزبرن گرفتم ۸۰۰

آغوشی که اسم دیگه اش قنداق سوئیسیه . یا آغوشی ها ک ادم بپوشه بچه رو بزاره داخلش؟

والا من آغوشی مارک چیکو شد 2 میلیون

روی سرویسش بود

بلع نیازه

من سرویس خریدم آغوشی داشت در حد ۳۰۰ تومن هست

۲۷۰...تومن

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مَهدیار🩵🐻👶🏻 مامان مَهدیار🩵🐻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد