۷ پاسخ

دکتر به من گفت میوه های فصل اصلا نده فعلا فقط موز و سیب و گلابی

توت فرنگی چون اسیدیه احتمالا ادرار سوخته میشه کلا گروه توت ها حساسیت زا هستن

زوده ب وقتش میدی عجله نکن
فعلا با چیزای ساده معده اشو اشنا کن

زردآلو عیب نداره اما توت فرنگی حساسیت زاس ندی بهتره

توت فرنگی حساسیت زاس نده

بعد ۸ ماهگی

میگن خوب نیست حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان نینی مهراب مامان نینی مهراب ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧸 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧸 ۱ سالگی
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری