من امروز دل درد خفیف پریودی دارم چرا

۸ پاسخ

اگه رفته رفته بیشتر شد برو بیمارستان

حالا فرصت داری.

۳۸ و ۵ روز

دکترم گف اگ تو معاینه اوکی بودی نامه میدم فردا بری زایمان کاش دهانه رحمم باز شده باشه

منم در این شرایط ب سر میبرم ساعت ۴ هم نوبت دکتر دارم

برو معاینت کنن

طبیعیه استراحت کن استرس هم نگیر

درد زایمان نیس؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان سبحان نوراسهراب مامان سبحان نوراسهراب ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی